Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij IJskoud de Beste Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer
Colinda
22 jun 2026 om 19:49
Veel te lekker :-)
Colinda
20 jun 2026 om 18:39
Zo lekker allemaal, ik ben al lange tijd vaste klant en blijf terug komen. Dankjewel :-)
yassine
18 jun 2026 om 15:06
chocolade schnitt was bedorven. was letterlijk zuur. stracciatella was troep. ah eigen merk is beter. zwaar achter uit gegaan!!
Colinda
20 mei 2026 om 17:01
Ohhh the strawberry matcha met havermelk..love it :-)
Saretta
13 mei 2026 om 22:21
echt enorm lekker en snel bezorgd!
Colinda
5 mei 2026 om 7:27
Smaak is heerlijk, alleen de verpakking kan beter als jullie deksels gebruiken,nu zat de bovenkant door de verpakking/ gemorst omdat het werd bezorgd op de scooter.. Dus dat svp beter oplossen. Verder super goed en heerlijk, vond mn bezoek ook ;)