Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij IJskoud de Beste Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer
Colinda
20 mei 2026 om 17:01
Ohhh the strawberry matcha met havermelk..love it :-)
Saretta
13 mei 2026 om 22:21
echt enorm lekker en snel bezorgd!
Colinda
5 mei 2026 om 7:27
Smaak is heerlijk, alleen de verpakking kan beter als jullie deksels gebruiken,nu zat de bovenkant door de verpakking/ gemorst omdat het werd bezorgd op de scooter.. Dus dat svp beter oplossen. Verder super goed en heerlijk, vond mn bezoek ook ;)
Frieda
16 apr 2026 om 18:43
Het was lekker het ijs